Wednesday 19 March 2014

OSTERMATRIX SHAKLEE BUKAN SEKADAR KALSIUM





IBU MENGANDUNG MEMERLUKAN KALSIUM YANG CUKUP UNTUK KESIHATAN IBU DAN ANAK.

APA AKAN JADI KALAU IBU KEKURANGAN KALSIUM?
* IBU SAKIT2 SENDI , TULANG & KEKEJANGAN OTOT
* MEMBANTU PERTUMBUHAN GIGI BAYI DAN KEKUATAN TULANG BAYI.


kisah ini terjadi pada diri saya sendiri...

Saya merupakan seorang yang aktif dalam membuat keje amal @ lebih senang dikenali sebagai sukarelawan...setiap bulan terdapat program kesukarelawan yang akan saya hadiri....

MASALAH SAYA :


 Ayu sering mengalami kekejangan otot..lebih2 lagi di bahagian betis..bayangkan setiap pagi otot saya akan mengejang menyebabkan saya mengalami kesukaran untuk bangun...tidak hanya mengalami krem sebelah kaki shj..tetapi dikedua2 belah kaki, ini mengakibatkan ayu sering lewat ke tempat kerja dan kdg2 terpaksa ambil emergency leave..di tambah dgn faktor ayu terpaksa drive ker tempat kerja sendiri...untuk pengetahuan anda..kereta ayu manual..bukan auto...bayangkan kesukaran yang ayu alami setiap pagi jika berlaku kekejangan otot....hampir menangis setiap pagi...bila terlalu kerap berlaku kekejangan..otot betis  membengkak..ini menambahkan lagi kesukaran untuk ayu berjalan apatah lagi memandu utk ketempat kerja. Mesti anda tertanya2..dimana suami ayukan...sbenarnya dia sering outstation..dan bg tidak mahu merisaukannya ayu telah  mengambil supplement "OSTEMATRIX" dari Shaklee.

Alhamdulillah sangat2...syukur x terkira, walaupun baru mengambilnya dalam masa 2 hari...otot2 betis ayu yg membengkak beransur surut...skrg ni hanya kaki sebelah kiri masih lagi rasa sakit sikit... Semoga dengan mengamalkan ostematrix ini secara berterusan...ayu tidak akan mengalami kekejangan otot lagi... Ostermatrix ni mmg sangat bagus...InsyaAllah...

-----------------------------------------------
PASTIKAN IBU2 HAMIL DAPATKAN KALSIUM YANG CUKUP UNTUK ANDA DAN BAYI.
JIKA TIDAK SUKA MINUM SUSU, ANDA BOLEH DAPATKAN PIL2 KALSIUM KEGEMARAN ANDA.

PILIHAN SAYA, SEMESTINYE OSTEMATRIX SHAKLEE.
KERANA, OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUM!!


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Saya Shaklee Independent Distributor Anda
ID SHAKLEE : 1078965
Sms/Wassap:012-7925153
Email:ayu_aisya06@yahoo.com
COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Bukit Jalil / Puncak Jalil / Kinrara / Equine Park
Penghantaran Pos Laju Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment